Sprätta

Idag känner jag mig för stirrig för att skriva något utförligt, jag ska nämligen ta bort stygnen! (Tror det är 15-17 st.) Dessutom har jag fullt program med aktiviteter. Alla möjliga konstiga fanasier om vad som kan hända när man klipper bort tråden passerar genom huvet. Tänk om allt öppnar sig på nytt, undrar om det gör väldigt ont och så vidare. Samtidigt är det ytterligare ett steg mot att bli helt återställd förstås. Scary! Men jag litar på att sjuksystrarna kan sina saker.

7 comments so far

  1. lousia on

    Käraste Anna-Stina är alla stygnen borta nu?
    Och alla de konstiga fantasierna?
    har jag inte läst alla dina texter men det ska jag.
    Vi har hållit tummarna hårt hårt hela tiden!
    Många varma hälsningar
    från Uppsalakompisar
    Lousia

  2. anna-stina on

    Nu är stygnen borta! Det var lite av en pärs, eftersom några satt djupt och sköterskorna hade svårt att öht hitta tråden, men det gjorde inte ont i alla fall. Tack kära Lousia för Uppsalahälsningar 🙂

  3. Lisbeth on

    Hej!
    Bra att de hittade tråden, att det inte gjorde ont. Själv tappar jag tråden hela tiden, men Annika, LenaD och jag försöker iaf hålla koll på 23saker. Hoppas du haft besök idag av cheferna och att du får en skön helg i Råcksta!

  4. Krister on

    Hej Anna-Stina och tack för att vi fick besöka dig. Det kändes härligt att se dig så glad och vi tyckte ju att du gick hur obehindrat som helst när du visade oss den fina Erstagården. Ha det skönt i Vällingby och i modehuset i helgen och du är väldigt välkommen tillbaka.
    Krister

  5. anna-stina on

    Tack för besöket och presenterna! Nu har jag snygga och nylackerade naglar. Det ska bli skönt att åka hem i eftermiddag.

  6. Elisabeth on

    Kära Anna-Stina!

    Jag har tänkt så mycket på dig och är glad för att det har gått så bra! Vi har hållit massor av tummar allihop. Nu på morgonen skiner solen och linden utanför Spelbomskan lyser allt grönare. Hoppas att du får en skön pingst.

    P.S. I dag såg jag en kille framför mig i tunnelbanekön med hästsvans baktill och killfrisyr från sidorna. Ovanligt!

    Stor kram
    Elisabeth

  7. Jojo on

    Skönt att bli av med stygnen!


Kommentera

