Bildbombslördag nr 1 – säng

Äntligen hemma kan jag photoshopa min bilder lite grann. Vi börjar med min säng. De har väldigt bekväma sängar på sjukhus, tycker jag. Värsta tempurmadrasserna. Och dessutom är de ju höj-och-sänkbara i alla möjliga lägen. Det finns bara en nackdel – madrassen är täckt av plast vilket gör att man svettas något kopiöst. Men jag har nog börjat vänja mig, för jag har känt mig fräschare när jag vaknat senaste veckan.

2 comments so far

  1. Jojo on

    Oj, det här inlägget hade jag faktiskt missat! Jag får lite ångest när jag ser sjukhussängar men det är ju sant det där att dom är rätt bekväma när man kan vinkla hur man vill.

  2. Anna-Stina on

    Jag hoppas slippa se sjukhussängar i framtiden. Den egna sängen är ju att föredra, eller hur? 😉


Kommentera

