Pysselresultatet

Och nu kan jag lägga ut bildbevis på mina sjalar. En av ullgarn och en i siden som jag har målat. Om jag inte blivit sjuk skulle jag aldrig ha målat sidensjalar, det är kul att göra något annorlunda. Jag gillar både färgerna på sidensjalen och det limegröna i ullsjalen. De kanske t o m går att använda?

5 comments so far

  1. Jojo on

    Jamenvisst! Dom är ju fantastiskt snygga båda två 🙂

  2. Anna-Stina on

    Hehe, tack ska du ha Jojo 🙂

  3. E & S on

    Absolut – jatte snygga! Har du tid att gora en at mig ; )

  4. Malin on

    Skitsnygga!

  5. anna-stina on

    Tackar, tackar 🙂


Kommentera

