Sökning

Till min förskräckelse(?) ser jag att någon på morgonen har sökt på frasen ”dålig balans och illamående på morgonen” och hamnat på min blogg. Då vill jag bara säga att du har hamnat rätt. Och att du genast ska söka läkare samt kräva att få magnetröntga huvudet. Det skriver jag inte för att skrämmas, utan för att undvika att fler gör som jag gjorde: går omkring i månader och tänker att ”det går nog över”. För det är inte säkert att det går över av sig självt.

Och nej, illamående på morgonen behöver inte betyda graviditet.

No comments yet

Kommentera

