Skumma grejer

När jag känner ovanpå ”hålet” jag har i huvudet, så känns det som en liten inbuktning. Den tidigare svullnaden har antagligen gått ner. Jag kan känna en puls där också. Scary.

Fortfarande saknar jag känsel bakom vänstra örat och bakåt mot ärret. Men ibland sticker eller kliar det lite där, så nerverna kanske är på väg att hitta varandra ändå. Jag äter b-vitamintillskott varje dag för att underlätta nervtillväxten.

Något jag inte tänkte så mycket på ibörjan är att jag även har nedsatt känsel i vänster kind och vänstra sidan av tungan. Men där känns det mer som en kall känsla eller som att huden bara somnat lite lätt. Det är inte alls som att musklerna inte fungerar där, tack och lov.

Ja, det var lite om det medicinska läget för tillfället.

No comments yet

Kommentera

