3 månader

Men så konstigt, idag är det 3 månader sedan jag opererades! En underlig känsla. När jag var nyopererad kunde jag inte ens tänka såhär långt fram i tiden. En timma, en dag i taget.

Tre månader är den ”normala” sjukskrivningstiden för sådana operationer som jag genomgått. Men nu har jag ju jobbat halvtid ett tag redan. Tack vare min snabba läkning och återhämtning. Och jag ville ju verkligen tillbaka till jobbet så snabbt som möjligt. Tillbaka till det ”normala”. Jag har väl aldrig haft en så stark önskan om att vara ”normal” sedan jag var i tonåren!

Förhoppningsvis kan jag snart börja köra bil igen. Sambon får övningsköra med mig på parkeringen först.

Bör jag fira detta på något sätt? Men kanske bör jag vänta med eventuellt firande till efter återbesöket med röntgen och svar på dna-prov i höst… Men det gör jag mitt bästa för att förtränga, så det kanske blir ett minifirande ändå. En kopp kaffe med bulle.

1 comment so far

  1. Jojo on

    Klart du ska fira! Du får väl köpa en tårta, minst!


Kommentera

