Fler böcker

Jag har precis lånat hem Brandon Bays bok Resan från biblioteket. Och beställt Lite cancer är inte så farligt av Ulla Berntsson från nätet (har dock inte dykt upp än). Båda ger intryck av att författarna har kunnat hantera sin cancer på ett nästan lättsamt sätt, men det kanske bara verkar så innan man läst. Rapport kommer senare på litteraturlistan.

Idag är det förresten 32 juli. Undrar hur mycket pengar som har samlats in. Borde kanske ha bidragit själv, lite dåligt samvete för det. Men så minns jag att jag förlorar runt 5000 kr/mån på att vara halvtidssjukskriven. Jag får bidra senare när jag är helt frisk.

Nu ska visst värmen försvinna ett tag. Törs man viska att det faktiskt är lite skönt när det är svalare…? Framförallt när man tränar.

No comments yet

Kommentera

