Otroligt

I helgen har bloggen passerat 10 000 besök! Känns nästan som om den satt OS-rekord eller något. Jättekonstigt att det finns så många som har velat läsa. Samtidigt är det väldigt svårt att hitta andra bloggar skrivna av hjärntumörisar som jag. De bloggar som handlar om ämnet skrivs oftast av anhöriga. Och är fruktansvärt sorgliga.

2 comments so far

  1. LP on

    Hej Anna-Stina ..
    Jag läser din blog regelbundet och känner igen de mesta av dina tankar beträffande sjukdomnen. Du ska inte ha för bråttom, känner fortfarande av mitt operationsärr efter dryga två år så håll ut 🙂

  2. anna-stina on

    Ja, man ska nog ta det lite försiktigt. Håller på och försöker lära mig det. Ska gå in i den kommande hösten med en helt annan filosofi än tidigare. Framförallt ska jag träna på att säga ”nej”.


Kommentera

