Crime scene II

Ack och ve. Imorse var bilen stulen, en vecka efter att vi hämtat den efter lagning av förra inbrottsförsöket. Det kommer att bli sparsamt med övningskörning med andra ord. Kommer jag att få tillbaka bilen, och i så fall i vilket skick?

2 comments so far

  1. Jojo on

    Nej vad trist! Stackars er. Förresten så har jag glömt att kommentera den lilla bilden på dig, så nu gör jag det, den är så fin med det oskarpa i kanterna, fin klänning också!

  2. Anna-Stina on

    Aha, tack! 🙂
    Jag hoppas att jag inte får tillbaka bilen, för jag orkar inte se den kvaddad. Bättre då att få en liten (ja, liten kommer den ju att bli) slant som ersättning för bilen…


Kommentera

