Trött, tröttare, tröttast

OMG vad trött jag har varit idag! Jag har känt mig lika dålig som under förrförra veckan. Huvudvärk och hela köret. Det är så lömskt med tröttheten, för jag märker den först efteråt. Inte när jag håller på med det som gör mig trött. Men jag har ingen lust att vara sjukskriven något mer. Och det är så tröttsamt också med all oro som kommer när man mår dåligt. Tänk om man bara kunde bestämma att allt ska vara precis som vanligt!

Som tur är kan jag jobba hemifrån, om jag inte har möten och liknande att passa. Jag läste någonstans att många som jobbar hemifrån inte bryr sig om att byta om från pyjamas. Gissa om jag gjorde det eller ej… 😉

1 comment so far

  1. Mamma on

    Så bra att du kan jobba hemifrån ibland.
    Nu får du ta det lugnt och vila upp dig i helgen.

    Och du skulle aldrig jobba i pyjamas:-)

    Mamma


Kommentera

