Klang och jubelspel

Jag fick just samtalet från min läkare. Good news!!

1. Jag har INTE Von Hippel-Lindaus sjukdom!!!! Testresultatet har kommit efter tre månader.

2. Jag behöver inte röntgas igen förrän i vår. Och möjligen varje år i ett par år därefter. Framförallt behöver jag inte röntgas varje år i fortsättningen av livet!

OMG, nu är det inget som skiljer mig från alla friska människor längre. Förutom att jag är lite trött, men trötta människor finns det ju gott om. Dessutom blir jag lite mindre trött ju längre tiden går. Och just det, jag har en lite udda hårklippning också 😉

Hurra!

Hurra!

15 comments so far

  1. Jenny A on

    Hurra, vad härligt att höra!

  2. Henri on

    Hurra från mig också!
    Jag är säker på att din frisyr kan anses vara modern.

  3. maria on

    Fortsätter som ovanstående, Hurra! vad glad jag är för din skull.

  4. mtornfeldt on

    Vad underbart att höra, Anna-Stina!
    Stor Kram från Maria
    BTW: Frisyren är helt ok!

  5. jakob on

    Skönt att höra….man har allt varit lite orolig! Vi ses väl i Gbg, tjo!

  6. LP on

    Hej Anna-Stina !
    Hurra kommer en gång till.
    Lycka till med fortsatt tillfrisknande !!!
    mvh/LP

  7. anna-stina on

    Tack för alla positiva kommentarer! Nu kan man äntligen börja se framåt igen.

  8. Sara on

    Vet knappt vad jag ska skriva! Kan bara instämma i hurrakör, klang & jubel. Full fart (eller lite lagom styrfart än så länge förstås;-) framåt. Med modern frisyr.

  9. Anna on

    Jag är så glad för din skull. Jätteskönt att höra!

  10. Jojo on

    ÅH herregud vad underbart att höra!!!!! FY SATAN ALLTSÅ (jag måste få svära lite i glädje). HIPP HIPP HURRA vad skönt att du äntligen fick beskedet!!!

  11. anna-stina on

    Ja visst är det fantastiskt! 😀

  12. Malin on

    Hurra!!
    Förresten är du ALLTID avundsvärt snygg i håret!

  13. Tomas on

    Härligt att höra 🙂

  14. anna-stina on

    Tackar, tackar! Nu är jag dessutom rödhårig. Allt för att förvilla.

  15. kathy on

    Vad underbart Anna-Stina och vilken lättnad för dig och A och för alla oss andra som tänker på dig


Kommentera

