Dagens Stenmark

Den här magneten sitter på mitt kylskåp. Läs om Jan Stenmark.

3 comments so far

  1. Mia on

    Hej!
    Hittade din blogg idag och har börjat läsa(så mkt det går emd en vild 1,5 åring i bakgrunden).
    Jag drabbades oxå av en ”tumör” Corpus Pineale cysta-väldigt ovanligt att den växer sig så stor som min och dessutom gick jag ifrån fullt frisk till besked om hjärnop på en dag-dessutom gravid med mitt 4:e barn..en surrealistisk resa vill jag lova. Jag op den 16/6 (föddes på nytt som jag kallar det) och jag letade oxå förgäves efter bloggar/info om min cysta men hittade inget..
    Du får gärna besöka mig om du har tid/ork/lust.
    Härligt att läsa om dig för det finns många beröringspunkter och jag hade ju bara ”en cysta”-ja, men den växte i min hjärna..
    Kram på dig!

  2. anna-stina on

    Jag hade också en stor cysta, med en liten tumör. Absolut ska jag följa din blogg, Mia! 🙂

  3. Jenny A on

    Ja, Stenmark får mig att le fundersamt mot livet… Var på hans vernisage i Norrköping för några veckor sedan. Det var toppen!

    http://www.corren.se/archive/2008/9/5/jvjud9w8nafe8bl.xml


Kommentera

