20 000

Nu har jag haft 20 000 besökare på den här bloggen sedan den startade i maj. Det känns roligt, men samtidigt underligt att så många har varit inne och läst. Tack för alla fina kommentarer som har lämnats under den här tiden!!

5 comments so far

  1. maria on

    Ett jättetack till dig för att jag fått ta del av din blogg, den har hjälp mig mycket. Kram och God Jul /maria

  2. Anna-Stina on

    Tack själv. God Jul Maria!! 🙂

  3. LP on

    Hej Anna-Stina !
    Jag instämmer med maria och känner igen det mesta av vad du skriver som självupplevda händelser.
    mvh/LP

  4. Anna-Stina on

    Tack, så himla bra med andra som vet vad man går igenom.

  5. jenny on

    Hej på dej!

    Jag vill passa på att önska dig en God Jul.

    Kramar

    Jenny


Kommentera

