Ett år har gått

… sedan jag började få de första riktiga symtomen på att jag hade en hjärntumör. Det var i mellandagarna förra året som jag fick en jobbig huvudvärk som aldrig ville gå över. Under hela december hade jag i och för sig varit väldigt trött. Men jag tänkte att det är väl normalt med tanke på att jag pendlade  3 timmar varje dag och hade haft en ganska intensiv och stressig höst. Dessutom hade jag misskött mitt tränande en längre tid.

Jag är väl helt enkelt i dålig fysisk form, tänkte jag och skaffade ett nytt träningskort till nyår. Blev väldigt förbryllad när träningen inte fick mig att må bättre. Jag mådde fortfarande ungefär lika dåligt med huvudvärk och trötthet. Sedan orkade jag inte träna mer, etc etc… och resten är historia och kan läsas på annan plats i denna blogg.

Jag hoppas på ett nytt och bättre 2009! 🙂

3 comments so far

  1. maria on

    Hoppas på att 2009 blir ett fint år för dig! Du får ha en trevlig julhelg.
    Kram maria.

  2. blues1922 on

    Hej Anna-Stina !

    God Jul och Gott Nytt År !

    mvh/LP

  3. Anna-Stina on

    God Jul på er båda två! 🙂


Kommentera

