Ett år äldre – hurra eller?

När jag vaknade imorse kändes det inte alls som en rolig dag. 37 – vilken tråkig siffra att fylla. Ojämn på alla sätt. Jag ville helst stanna kvar i sängen.

Men sen kom jag ju på allt som är värt att kliva upp för – hur superlyckligt lottad jag är som har en så härlig pojkvän och underbara katter. Och inte minst – att man fortfarande inte ligger 6 feet under! Hade jag inte fyllt 37, så hade det förmodligen berott på att något slutat väldigt olyckligt då i våras. Inte tänka på det, fy.

Under inflytande av förkylningstider har det blivit ytterligare en lugn dag (jag har visst mest såna nuförtiden) med lite shopping, bakelse och dvd.

7 comments so far

  1. LP on

    Hej Anna-Stina !

    Grattis !

    Kom ihåg,
    bättre att bli 37 än att inte bli det 🙂

    mvh/LP

  2. mor on

    Det var då väldans bra att du fyller 37 i dag:)

  3. Jakob Harnesk on

    Stort grattis Anna-Stina!

    / Jakob

  4. Anna-Stina on

    Tack så mycket! 🙂

  5. Lotta on

    Grattis! Jag fyller snart detsamma och funderade senast i morse på att 37 låter hemskt mkt äldre än 36. Hu! Men, man är ju inte äldre än man gör sig 🙂
    Hipp Hipp!
    //Lotta

  6. Jojo on

    GRATTIS på födelsedagen i efterskott! Vad mysigt det låter med shopping, bakelse och dvd 🙂

  7. Anna-Stina on

    Tack! 😀


Kommentera

