Samlat flöde

Jag har lagt till ett litet rss-flöde till höger, under Vi som bloggar om hjärntumörer och sånt. Där har jag samlat er som bloggar hjärntumörsrelaterat och som jag redan har i min blogglista. Men nu kan jag följa er bättre eftersom jag ser direkt på min blogg om ni har skrivit något nytt. Blogger har haft den här möjligheten inbyggd länge, men för WordPress måste man själv skapa det aggregerade (samlade) flödet via en annan tjänst.

I övrigt har min första stressiga vecka gått ganska bra, jag har varit oväntat avstressad. Nu väntar nästa veckas jobbprövningar. 🙂

No comments yet

Kommentera

