30 000

Nu på förmiddagen nådde bloggen upp till 30 000 besökare. Tänk att så många har varit inne och läst! Men en hel del av besöken är förstås från samma personer. Det känns bra att kunna sprida information om hjärntumörer, och hur det kan vara att drabbas av en hjärntumör. Man behöver inte dö av det! Inte på en gång i alla fall.

Att få en hjärntumör är så osannolikt, så det finns nog ingen som föreställer sig att det kan drabba just mig. Speciellt jag som är uppvuxen med daglig huvudvärk, särskilt i tonåren, hade väldigt svårt att inse att huvudvärk skulle kunna vara något farligt. Därför tog det också lång tid innan  jag sökte hjälp, och innan jag fick rätt diagnos. Kanske bagatelliserade jag omedvetet mina symtom för läkarna? Löjligt att sjåpa sig.

Därför var jag i uselt skick när jag äntligen blev inlagd och andra människor tog över. Vad skönt det var att bara ligga där och låta andra bestämma vad som skulle ske med mig! Som att bli barn på nytt. Jag vill för hundrade gången understryka hur oerhört bra vård jag har fått, ur alla aspekter…

3 comments so far

  1. maria on

    Grattis till alla dina besök på din blogg men inte underligt eftersom att den är så bra : )
    Kul att höra att förra veckan gick bra och inte var så stressig för dig, hoppas att det håller i sig så.
    /maria

  2. Helena on

    Hej!
    Håller med om att vården är grym när det verkligen gäller!
    Tack för att du tipsar om min blogg, jag hoppas ju att det ska finnas nåt i den som kan vara av intresse för andra som drabbats. Dock är väl min adress lite kryptisk kanske, ha,ha.

    För övrigt är personalen vid strålningen helt underbara. Fina och snälla människor allihop! 🙂

    Ha det fint!

  3. Anna-Stina on

    Tack ska ni ha! 🙂


Kommentera

