Bakis

… är jag INTE! Men det känns precis så. Helt utsliten och i behov av sömn. Igår var Konferensen med stort K och idag var uppföljningsaktiviteterna till den. Det kostar verkligen på att tvingas vara på topp en hel dag, och särskilt när det handlar om flera dagar i rad.

Det känns väldigt bra att jag orkar vara ”konferencier”, det trodde jag inte för ett halvår sen, men kanske inte så kul att det fortfarande har ett relativt högt pris vad gäller fysisk och psykisk utmattning. Så i eftermiddag tar jag ganska välförtjänta komptimmar. Jag lovar att gå och lägga mig snart, ska bara…

No comments yet

Kommentera

