Bilder

Ju längre tiden går, ju mindre viktigt känns det att vara anonym i den här bloggen. Jag har väl varit sådär lite halvanonym kanske, och helt oanonym för vissa. Nu har jag äntligen vågat lägga upp lite bilder från min sjukdomstid i mitt Flickrkonto, så att ”alla” kan se dem. Det känns faktiskt bra att kunna göra en sådan dokumentation.

Har varit lite ledsen för att jag inte har lyckats få ut de bilder jag tagit med min gamla mobil till datorn. De enda bilder som finns från tiden på KS. (Har t o m investerat i en kabel för 400 kr till ingen nytta.) Mobilen och datorn vill helt enkelt inte vara kompatibla med varandra, och jag misstänker att mobilen är ohjälpligt gammal. Det näst bästa alternativet är att fota av mobildisplayen med vanliga kameran. Man får inte vara dum. Här är några av mina bilder från förra våren/sommaren.

April

Maj

Juni

Augusti

6 comments so far

  1. Helena on

    åh dina bilder av hjärnan ser så läskiga ut…jag undrar hur mina skulle se ut. Jag orkar nog inte ta till mig dom som du gjort. Känner igen mig i dina bilder av håret. Två gånger har jag nu sett mitt hår rakas (ett område i alla fall) och huvudet häftas samman. Bägge gångerna har fått mig att känna mig som Frankensteins monster…på något vis. 🙂

    Det är skönt att du skriver så ärligt om dina upplevelser. Det är en tröst för oss andra som på något sätt drabbats.
    Kram!

  2. Anna-Stina on

    Det är nog lättare att titta på bilderna om det har gått en tid. Och så vet jag ju att min tumör är borttagen helt, därför blir inte röntgenbilden lika läskig att titta på nu.

    Man blir ju lite Frankenstein med sådana ärr 😉 Tur att de döljs i håret efterhand. Men eftersom jag har känselbortfall i huden efter ärren så påminns jag ständigt ändå. Och så är det ju det där hålet i skallen som alltid är kvar. Freaky!!

  3. Helena on

    Send bildene fra din gamle mobil til din nye…… voila!

  4. Anna-Stina on

    Det är förtås det jag inte kan, sända bilder! Och så har jag ju ingen ny mobil heller 😉

  5. jojofalk on

    Tack för att du delar med dig av bilderna, starkt gjort.

  6. Anna-Stina on

    Som sagt, det känns som om det var dags nu. 🙂


Kommentera

