Årsdag

Imorgon är det exakt ett år sedan jag togs in akut på neurologen på Karolinska! Och imorgon ska jag dit igen, på återbesök. Vilken tajming! 😉 Jag ringde till slut och frågade när jag skulle få komma tillbaka och röntgas. Då fick jag en återbudstid den 22:a, men inte för röntgen, utan för läkarbesök. Kanske resulterar det besöket sedan i röntgen, vi får se. Ska bli roligt att träffa min läkare igen, hon är kanon. Jag vill att hon ska tycka att jag ser frisk och stark ut, jag funderar på vad jag ska ha på mig, etc. Knasigt, eller hur!

4 comments so far

  1. pappastjej on

    Hejsan!

    Igår kväll hittade jag din sida. Jag sökte på balans och hjärnan tror jag.

    Jag sökte infomration igår kväll och hittade ett par bra sidor som lärde mig lite mer om att mina farhågor nog var rätt, iallafall på de sätt som ”symptom” beskrivs.

    Idag fick jag veta att min närstående hade precis det jag anade och lärt mig om igår. FAN OXÅ!

    Men jag ville bara tacka dig för att du genom din sida gav min en sån positiv bild av vad som kommer att ske framöver och att det inte behöver betyda THE END..som jag tänkte innan jag hittade dig.

    TACK igen för det lugn som du gav mig som jag kunde förmedla till min familj och även till den närstående innan beskedet ens kom. Tror det har hjälpt enormt.

    Lycka till med allt och jag kommer läsa här framöver.

    TACK

  2. mor on

    Lycka till i morgon.
    Doktorn tycker säkert att du se väldigt frisk ut, för det gör du ju:-)
    Ses om en vecka:-)

  3. Anna-Stina on

    Pappastjej: Vad tråkigt med ett negativt besked! Jag hoppas att allting går bra med din närstående. Ja, som du läser på den här bloggen, en hjärntumördiagnos behöver inte betyda slutet. Det finns bra läkare och bra behandling, som hjälper! Stort lycka till.

    Mor: Det beror på att jag är så duktig med smink 🙂 Vi ses!

  4. mor on

    Det är väl det:-)


Kommentera

