Pain in the ass

Det är vad jag är just nu. Fråga min sambo. 😉 Önskar att jag inte hade de här humörmässiga svängningarna, men vet inte vad jag ska göra åt det. Kanske hjälper det att gå ut och gå en sväng. Ska pröva det strax. Just nu tycker jag att allt är dåligt och pest. Hoppas att jag lyckas vända det inom några dagar.

6 comments so far

  1. mor on

    Har du ritat den vackra bilden själv:-)
    Du kanske skulle börja teckna och måla igen som lite terapi! Du är ju så duktig på det.

  2. Anna-Stina on

    Bilden har jag snott på Internettet. 🙂 Jag kanske kan fotografera lite mer som distraktion.

  3. mor on

    Ta sura bilder på dig då, eller:-)

  4. Eva on

    Hej!
    Jag har ofta en känsla av att vara totalt omöjlig, och jag kan inte styra det. Det kommer oftast när det hänt för mycket omkring mej. Jag brukar må bättre om jag tar en promenad med hundarna. Ensam. I de lägena vill jag bara låta tårarna rinna och inte behöva vara social och trevlig. Det kan jag vara någon annan gång. Så initiativet att ta en promenad tycker jag låter bra./ Eva

  5. LP on

    Jävla skit lixom, jag opererades för tre år sedan och ägnar det en tanke minst nån timme om dagen … nått att leva med ..
    mvh/LP

  6. Anna-Stina on

    Ok om humöret påverkar privatlivet, men om det påverkar även yrkesliv så är det inte så bra, tycker jag. För då slår det ju tillbaka mot en själv så småningom. Det kan det ju förresten göra i privatlivet också. Nu har jag fått den där tiden hos en psykolog, kanske kan hon tipsa om bra sätt att kunna gå vidare på.


Kommentera

