Let’s do it!

Det är vad en av mina favorithjältinnor – Bridget Jones – brukar säga, när hon ska göra något hon egentligen är rädd för. T ex att arbeta som skjutjärnsjournalist och åka ner för brandstänger. Let’s do it! Och det tänker jag göra idag också. Bara göra det.

Det gör ju inte ens ont att röntgas så det är rätt fånigt att noja om det egentligen. Man blir SÅ himla trött på allt nojande efter ett tag och så trött på att bara tänka på sig själv.

Någon typ av riktning och mål behövs, något annat att tänka på. Och då menar jag inte jobbet. Nej, nu känner jag mig trött på att älta min sjukdom vareviga dag, det måste finnas energi till mer. Dags att ta reda på vad, kanske.

För övrigt ser det ut att bli en solig och fin dag där jag bor. Hoppas ni andra också får känna lite sommarvärme!

1 comment so far

  1. Karin on

    Hoppas allt gått bra! Ser fram emot en uppdatering.


Kommentera

