Någon gång måste man ju skriva

… om man vill hålla sin blogg igång! Och det har jag tänkt göra. Just nu är det så mycket annat, att jag inte riktigt hinner eller orkar skriva något. Men jag lovar bot och bättring.

Inom kort kommer sambon och jag att åka på en liten semestertripp. Det ska bli skönt mitt i septemberstressen. Faran med sådana resor brukar förstås vara att man har svårt att koppla bort och av. Hoppas vi ska lyckas någorlunda med det ändå. Sommaren blev lite som den blev. Vi ville/orkade inte planera så mycket, eftersom det kändes som att vi ville invänta resultatet av min magnetröntgen efter midsommar. Man kan bli som handlingsförlamad i en sådan situation.

Men nu blir det första riktiga resan sedan vi var i Singapore för 1,5 år sedan. Då var jag klart märkt av tumören redan, även om jag inte visste vad mina problem berodde på. Här är en bild från den resan, som trots att jag inte mådde bra var väldigt rolig att göra!

Hoppas som sagt att Greklandsturen ska bli avkoppande. Och – det är pinsamt att erkänna eftersom jag normalt sett inte är en badkruka – så ser jag fram emot det första doppet för i år!

4 comments so far

  1. Eva on

    Hej!
    Jag vill bara önska er en riktigt skön semester! Bara njut och ha det skönt! / Eva

  2. Anna-Stina on

    Tack ska du ha, Eva! 🙂

  3. messan on

    Hej! Jag kikar in hos dig och läser. Jag hamnade här eftersom jag har i min närhet som har just en hjärntumör.
    Önskar dig en skön semester!

  4. Anna-Stina on

    Tack! Jo, det var en bra semester, 🙂


Kommentera

