Tv-tips

Se gärna programmet Fråga doktorn från den 18 januari. Man får höra Anders berätta, som har haft en tumör i huvudet i 4 år, om sin syn på livet och sitt arbete som AT-läkare. Det blir alltid lite hastigt och ytligt i tv, men ändå. Rekommenderas! Minuterna 23-33 i programmet

2 comments so far

  1. Gun-britt W on

    Såg pogrammet det stämmer att man blir mera ödmjuk för livet, även om jag har gått lite bakot har fått börjat med mera kramplösande medecin efersom jag nyligen fick ett stort epelepsianfall ,så just nu känner jag mej lite nedstämd trodde inte jag skulle få något mer efer att tumören var borta , fick du något sådana anfall ? ha det bra

  2. Anna-Stina on

    Gun-britt, vad tråkigt att du fick epilepsianfall! Förstår att det måste kännas som ett bakslag.

    Själv är jag så lyckligt lottad att jag aldrig har blivit påverkad på det sättet. Eftersom hela min tumör kunde tas bort vid operationen finns det inget kvar som kan påverka hjärnan till att kortsluta på det viset, vad jag förstår.

    Hoppas att du ska slippa fler anfall!


Kommentera

